Kan man trycka in 48 timmar pa ett dygn? Vara chefer tror det i alla fall.

Satt och smygsurfade pa Best Western..kom en snubbe som jobbade dar sa vi fick pysa ivag till nagot som heter Holiday Inn.
Idag har Kim rivit i koket och varit och handlat byggmaterial.
Jag har sprayfrostat lite rutor..dock ganska varierat resultat. Stod att man skulle va utomhus eller ha god ventilation. Vi hade ingenting, och eftersom insekter svarmar gar det inte ha oppet. Irriterad i ogonen, hals och nasa ar bara fornamnet.

Rivningen som Kim har gjort idag ar helt sjuk och sa javla onodig. "Det galler att utnyttja all space" sa Thomas. Men varfor placera skap sa hogt upp att man inte kommer att na?!

Fick mer jobb nyss, ska satta in ny kyl och frys. Har redan innan papekat att tiden ar lite knapp..nagot dom inte tar hansyn till alls.

Fick mail fran det andra paret idag..och man blir bara sa jakla upprord minst sagt. Fattar inte hur man kan va sa vack i huvudet, nonchalant och inkompetent som vara gemensamma chefer ar.
Skakar av ilska! ! !
Idag fick Kim och jag ett viktigt nummer till en kille vi varit i kontakt med innan. Han jobbar pa en inspektionsmyndighet sa vi ska ta och prata med honom om det hela. Han ar schysst vet vi.


Har varit ganska jobbiga dagar. Jannie har tankt mycket pa det som har hant, bade varit ledsen och arg.
Dromt jobbiga mardrommar osv. Usch, ingen hit ska ni veta.
Av all jag vet om i min narhet som har dott sa ar Oskar den jag kannt bast.


State Prisoners Working.
Kan sla vad den 1000lapp pa att dom defenitivt har battre arbetsforhallanden an vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0