Vill du ha en puss alskling? :P

Jag har ju vetat innan att vitlok inte ger den basta andedrakten...men inte riktigt upplevt det sjalv..
Har borstat tanderna, tungan och insidan av kinderna och kan konstatera; det stinker fortfarande!!!
Det ar ju helt sjukt!
Minsta lilla rap (ja jag rapar ganska ofta) far mig nastan att svimma eller krakas...fy fasiken alltsa!
Sa hiiimla oromantiskt!
Blir att tanka over mitt beslut noga nasta gang innan jag ater vitlok igen, det sager jag..
Eller finns det nagon super-duper-mirakel-kur mot vitloksandedrakt??

Kommentarer
Postat av: Matts

Fan va bra nu kanske du kan lära dig inte rapa hela djävla tiden, va bra vit lök är den funkar till allt.

MP

2009-10-19 @ 07:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0