Snabba Cash (inte for oss, utan boken :p)

Sitter i sangen och ar sjuuukt trott.
Har varit seg hela dagen till foljd av mina 5 timmars somn i natt.

Nu vill jag att ni satter er ner dar hemma for jag har nagot att beratta!
Kim sitter och laser en bok (!!) och han ar helt okontaktbar hehe.
I can't believe it!!
Det ar i alla fall jag som har fatt honom att borja lasa boken Snabba Cash av Jens Lapidus.
Kopte boken i pocket shoppen pa arlanda innan vi satte oss pa flyget. Fick pengar av min snalla underbara mamma till det :)
Boken ar sa javla bra rent ut sagt..sa jag forstar att Kim inte lyssnar pa mig just nu :P
Nar jag laste boken sa jag hela tiden till Kim att om den har boken inte blir film snart ska jag fan ta tag i det! Den MASTE bli film, jag bara dor annars! Typ..
Och for nan dag sedan nar jag googlade laste jag att den haller pa att spelas in nu :D
Som om nagon kunde lasa mina onsketankar...och sakert flera hundratusen andras.
Filmen ska bli spannande att se.
Johan Kinnaman, som aven spelar i filmen Arn, har huvudrollen som JW. Tror det ar ett stralande val av skadis. Dragomir Mrsic, som spelade i Josef Fares film "Leo" (som enligt mig ar en jakla skitfilm som man blir deppig av..men den har visst anda vunnit priser), spelar den stora rollen som Mrado.

Filmen Snabba Cash har troligtvis premiar nagon gang i borjan 2010 (med reservation for forandring) Haha.
Jag langtar i alla fall jattemycket!
Nar jag kommer hem ska jag kopa den uppfoljande boken Aldrig Fucka Upp :)


Imorgon ar ju varan sista arbetsdag ocksa... Vem hade kunnat tro att vi nagonsin skulle na sa langt?
Motgangar, stress, ilska och tarar har varit aterkommande inslag i vardagen har.
Men vi har ju aven gjort en del coola grejer. Ja menar hur manga har en svindyr tatuering fran Miami Ink? Hur manga har hoppat Floridas hogsta fallskarmshopp? Hur manga har kort bil nar en alligator med byte i munnen springer ut framfor bilen? Hur manga har blivit stoppade av amerikansk polis?
Hur manga har varit pa NFL och sett NY Giants spoa skiten ur Tampa Bay Buccaneers?
Hur manga har varit pa Honeymoon Island och hittat ovanliga snackor?
Och hur manga har trampat svanbatar i Lake Eola?
Och vilka representerade Sverige pa The Killers forsta spelning i Miami?

Min gissning: Inte manga av er dar hemma!!
MEN VI HAR!!!! :D :D



Oh yes it is!! :D

Kommentarer
Postat av: Matts

NU är det måndag här i kalla Svedala och vi har startat nerräkningen nu får vi snart hämta hem våra ögonstenar dom har haft ett äventyr likt de stora uppäckarna men med ett skitliv på köpet med en toppstyrning som vi med våra arbetastidslager och mbl inte kan drömma om, här hemma är det fortfarand människvärde på alla människor och det är INTE ok att vara en skitstövel och utnyttja andra och till köpet bara för pengar.

Hur som helst vinner ni. Jag har inte sett krokodiler har inte hoppat fallskärn men polisgrejen har jag varit med om, lite skillnad mot här hemma ni med dragna vapen inget dalt där inte. vi klarade oss det var en nykterhets koll julaftons kvällen med all vad det innebär.



Det ska bli skönt att ha er hemma, kramas gör vi på flygplaten nu kan vi ju räkna ner dit i timmar.

MP

2009-10-19 @ 08:00:06
Postat av: Ulla

Hej!

Va kul att ni börjar vara framme vid att få åka hem!

Vi har verkligen levt in i hur ni har känt det emellanåt, men ni har ju faktiskt även en hel del positiva minnen med er hem. Vi ser fram emot att få se och höra er berätta nu när ni snart dyker upp här hemma.

Välkommen till Sverige!

Hälsningar

Ulla-Christer

2009-10-20 @ 06:58:04
Postat av: idapida

Snart ses vi darling...längtaaaaar <3

2009-10-21 @ 07:43:52
Postat av: b&v

Missa inte vår BLOPPIS som pågår just nu på vår blogg :)

2010-10-28 @ 11:31:01
URL: http://apieceofsisters.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0