Snart!!!

Har inte blivit manga timmar somn i natt. Pratade med mamma vid halv 1 tiden inatt.
Var sa ledsen pga att min kropp ar helt javla slutkord mentalt efter att bara bli overkord med saker att gora pa ingen tid alls..och sen aldrig fa hora att "fan vad ni har jobbat pa bra" eller "har har ni en 20$ att gora nat kul for nu nar ni har jobbat sa sa bra"...ja menar, vi jobbar 8 timmar om dagen for 160kr!!!! Kan man inte ha chefer som ar lite odmjuka da?
Vem vill jobba arslet av sig for den lonen?
Dom har gnallt pa mig att jag har varit en bitch..men halla?! Ar det sa konstigt att man blir forbannad nar man har tva notter till chefer som bara tanker pa sig sjalva, sina pengar och sitt rykte som helst vill att vi jobbar 24/7 utan att fa nagot extra for det.

Inatt var jag bara sa trott pa att jag later dom ta energi fran mig, forsokte bara skjuta undan det..men jag var sa arg och sa ledsen pa att kanna mig som en utnyttjad, naiv vardelos nolla.

Nar vi kommer hem till Vastervik ska vi bara ta det lungt, inget jobbsokande, inga masten, ingen stress... bara njuta av att fa ta det lungt och fa ny energi.

Jag ska ju borja plugga en deltidskurs om klimatforandringar i nutid och i ett miljohistorsiskt perspektiv :) Later sakert jattetontigt och onodigt for de flesta.. men naturnord som jag ar sa ar jag faktiskt intresserad av sant :P

VI AR SA GLADA FOR ATT DET HAR SNART AR OVER!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0