Shopping, shrimps, sanglage!

Idag har vi jobbat med lite allt mojligt.
Skulle ha malat pooldacket idag, men det har varit regnigt sa det far vanta.
Sen stressar vi ju helst inte ihjal oss dom sista dagarna :P
Om exakt en vecka har vi suttit pa flyget i snart tva timmar pavag mot Paris och darifran flyger vi till Stockholm.

Idag var vi ivag och shoppade lite.. jag kopte tva billiga linnen, tva bh's, tva trosor, en mossa och en t-shirt.
Kim kopte tre t-shirts..skitsnygga :)
(fast han tyckte att min nya underklader var snyggare haha)

Vi var nyss ute och at. Var pa Red Lobster och kakade rakor :D igen hehe.. Sa jakla gott!!
Pa tal om gott; har om dan..ja samma dag som jag rakade skinnfla min storta, var vi pa Publix och skulle kopa glass till kvallen (Ben & Jerry's saklart) da hittade vi en 10 dollars sedel pa affarsgolvet som vi var ruskigt snabba pa att plocka upp :D Dessutom var det 2 paket for 6 dollar pa B&J! Kom alltsa ifran affaren med 4 dollar mer an vi hade nar vi gick in OCH varsit paket glass. Kvallen var raddad, dock inte min ta :P
Stortan laker for ovrigt valdigt bra :) men det ser anda inte nice ut.

Imorgon efter jobbet ska vi farga mitt har :) Har kopt nan chokladbrun farg som vi ska snygga till haret med.
Och sa har mamma bestallt en klipptid at mig nar vi kommer hem hos min favoritfrisor Letitia pa People i Vastervik. Hon ar gryyyym!

Nu blir det sanglage framfor tv'n.



Glasogonormen Jannie :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0